Veelgestelde vragen

Kan ik een voorbeeld krijgen van mijn ontwerp voordat ik de bestelling plaats?

Ja, er wordt altijd eerst een 3d ontwerp gemaakt die ter goedkeuring door gemaild zal worden.

In het voorbeeld ontwerp staat de stempel niet in spiegelbeeld, waarom niet?

Het voorbeeld ontwerp is niet in spiegelbeeld, zodat u het resultaat beter kunt beoordelen.
Indien u het voorbeeld al in spiegelbeeld ziet, wordt het lastig om bv spelfouten te ontdekken.

Wat is de levertijd van een koekstempel of een ander product?

Over het algemeen wordt de stempel binnen 5 tot 10 werkdagen NA goedkeuring van het ontwerp gemaakt.
Als het om een groter aantal gaat, zal de levertijd in overleg gaan.
Let op, de bestelling zal opgestuurd worden nadat de betaling is overgeschreven.

Ik heb een ontwerp gemaakt op de site maar hij komt niet helemaal overeen met de stempel die ik ontvangen heb, hoe kan dat?

Op de site kan men zelf een stempel ontwerpen, maar in de praktijk kan het zijn dat de stempel aangepast moet worden om een juiste verhouding te krijgen.
Als het te veel afwijkt wordt er contact opgenomen met de klant.

Kan ik ook een eigen ontwerp zoals een logo laten maken?

Natuurlijk kan dat, je kunt je idee, foto of vraag insturen via deze pagina.
Wij accepteren vele bestandstypen.
Voorbeelden hiervan zijn .tiff, .png, .gif, .jpg, .jpeg, .pdf, .eps, .dwg, .dxf, of andere vector bestanden.
Hoe hoger de resolutie die u aanlevert, des te beter het resultaat kan zijn.

Welk bestandstype kan ik naar u opsturen?

Wij accepteren vele bestandstypen.
Voorbeelden hiervan zijn .tiff, .png, .gif, .jpg, .jpeg, .pdf, .eps, .dwg, .dxf, of andere vector bestanden.
Hoe hoger de resolutie die u aanlevert, des te beter het resultaat kan zijn.

Dit is koekstempel.nl maar maak je ook speculaasplankjes?

Jazeker. Voor meer mogelijkheden en voorbeelden kunt u op de site kijken.

Kan je ook een Pastastempel maken?

Ja, ook een pastastempel behoort tot de mogelijkheden.

Kan ik een produkt retourneren?

Wij houden ons aan het wettelijk recht van retour.
Dit betekent dat wanneer u om welke reden dan ook niet tevreden bent over een produkt, u het produkt aan ons kunt retourneren.
U krijgt dan uw aankoopbedrag terug.
Wij vragen u wel het produkt in fatsoenlijke staat – dus schoon en onbeschadigd – aan ons terug te sturen.
Meer informatie vindt u op onze retour pagina.

Ik heb een andere vraag

Wanneer u een andere vraag heeft kunt u die hier stellen.

Wij streven ernaar uw vraag binnen 48 uur te beantwoorden.

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Onderwerp

Bijlage

Uw bericht